Tenta nummer två

\\      DATE: 2015-01-14  ♥  TIME: 21:40:00    -   KOMMENTERA      //
Imorgon är det dags för tenta nummer två. Något oklar tenta... Jag upplever att vi har fått dålig information om vad det är vi ska kunna, så jag har läst på om en massa olika saker. Så vi får se hur det går. Förhoppningsvis kommer det att gå bra! 
 
Tentan imorgon är det sista jag har för denna termin, sen drar termin två igång på måndag. Helt sjukt hur fort den här terminen har gått! Hinner knappt med själv. Lär ju vara klar som sjuksköterska om typ en vecka om det ska gå i denna fart. Hehe 
 
Jag ser fram emot tre dagars ledighet ifrån skolan. Inget plugg! Vad ska jag då fördriva tiden med? Umgås med folk istället för kurslitteraturen kanske? Och sova ut.. Åh så skönt det ska bli!
 
Nu ska jag förbereda det sista inför imorgon och sen ska jag sova.
Ha det så bra kära ni! 
 

Kommentarer

Snart får du ledigt! :) iallafall en liten stund!

Svar: Det ska bli jätteskönt! :D
Frida Hellenberg

2015-01-14 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback