Tisdag

\\      DATE: 2015-05-26  ♥  TIME: 12:37:45    -   KOMMENTERA      //
Har suttit och stirrat på en tom yta en bra stund nu. Jag vill skriva, men vet inte vad jag ska skriva. Livet bara springer på, hinner knappt med. Om två veckor är första året i utbildningen slut och jag har börjat på mitt sommarjobb på sjukhuset. 
 
Har inte så mycket mer vettigt att komma med. Tänkte bara visa ett livstecken på denna tomt ekande blogg.
Nu ska jag ta tag i lite tentaplugg. 
 
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer

Frida! Behöver din mail, maila mig :) ska till Gotland i sommar och ha tips! Vi kanske till o med kan ses :D

Svar: Jag har mailat dig nu Emma! Bättre sent än aldrig ;) Hör gärna av dig! Kram
Frida Hellenberg

2015-06-02 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback