En dag i juni

\\      DATE: 2015-06-17  ♥  TIME: 15:42:19    -   KOMMENTERA      //
Hej på er!
Hur har ni det? Jag själv har börjat jobba som undersökterska på en kirurgavdelning på lasarettet (sommarjobb). Trivs som handen i handsken! Lär mig så otroligt mycket som jag kommer att ha nytta av när utbilningen fortsätter i höst. 
 
Idag är jag ledig, uppladdning inför jobb hela midsommarhelgen. Har varit ute och sprungit 5 km. Försöker att bli en hurtbulle, men det går sådär. Är glad att jag lyckades ta mig runt hela varvet utan att stanna med mitt låga tempo.
 
Nu ska jag fortsätta med att lyssna på musik och drömma vidare om resan till Santorini i augusti. 
Ha det så bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback