Pretty Little Liars

\\      DATE: 2012-10-31  ♥  TIME: 20:22:31    -   KOMMENTERA      //
 ◊ Bildlänk
 
Okej, jag blir här och med officiellt tokig. Jag klarar inte längre av att se Pretty Little Liars själv. Det är så spännande och läskigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Såg precis första avsnittet av säsong tre och ångrar att jag stannade hemma själv ikväll. Nu sitter jag här och skrämmer upp mig själv att någon läskig snubbe ska smyga omkring utanför mitt hem och invänta rätt tillfälle att mörda mig plågsamt och lååångsamt. Bra Frida, jättebra.
 
Är ni lite sugna på att se vad detta är för någon serie? ↓
Här kan du se massor av serier med svensk text, bla. just Pretty Little Liars.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback