Höstdagen

\\      DATE: 2012-10-09  ♥  TIME: 22:48:35    -   KOMMENTERA      //
 
 
 
Min tanke är att försöka få liv i den här gamla bloggen igen. Det är faktiskt rätt kul när man har riktig blogglust och kreativiteten flödar. Pyssla med bilder och gå tillbaka i arkivet och läsa gamla inlägg. Så ska försöka att komma igång nu igen, och håller mina tummar att blogglusten stannar kvar.
 
Postade ett inlägg med några höstbilder igår. Hösten har verkligen kommit till Gotland nu. Trädens gröna löv har bytts ut mot brinnande gula, orangea och röda löv. Det typiska höstvädret med blåst och regn har även det kommit hit. Inte mig helt emot, detta väder förknipper jag starkt med hösten. Men de soliga höstdagarna kan vara hur sköna som helst. 
 
 //bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback