Söndagstankar

\\      DATE: 2012-06-03  ♥  TIME: 20:30:16    -   KOMMENTERA      //

 

Sitter på mitt rum och tänker. Mitt brännsår värker och bultar, så har ringt till jobbet och sagt att jag inte kan jobba heldag imorgon. Brände mig på kokande tévatten i onsdags, och dum som jag var spolade jag inte tillräckligt länge med kallt vatten. En stor brännblåsa var ett faktum, och nu väntar en låååång läkningsprocess.

 

Nu väntar en dusch och sen ska jag kika på finalen av Big Brother. Har inte bestämt mig för om jag hejar på Hanna J eller Amandus än. Men må bäste man eller kvinna vinna!


Kommentarer

låter ju inte alls roligt med en sån där bränn-blåsa :/ Gör ju otroligt ont! Hoppas det blir bättre snart.

2012-06-03 22:18:01

OJ, det låter inte alls trevligt :( hur stor är blåsan? frågar i egenskap och nyfiken som blivande ssk. kram o krya på dig! superfin blogg :)

2012-06-05 10:44:08

Vilken vacker bild :D

2012-06-05 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback