Klippning och ansiktsbehandling

\\      DATE: 2012-01-17  ♥  TIME: 21:13:47    -   KOMMENTERA      //

 

Idag har jag haft en riktig skönhetsdag. Började dagen med att klippa mig. Huvudet känns alltid mycket lättare efter man fått bort alla slitna toppar. Gjorde inget radikalt utan toppade bara barret. Men har planer på att försöka få långt hår, och då finns det inte så mycket annat att göra.

När frissan var fixat åt jag lunch med tre fina vänner på Almedalsbiblioteket. Åt en smarrig macka med advokado, tomat och pesto på. Nom nom!

 

Kvart i tre var jag hos Maria, hudterapeut på PAUS för att få en ansiktsbehandling. Fick det i julklapp av mina föräldrar. Det var hur avslappnande och skönt som helst, MEN portömningen... SMÄRTA! Haha, gjorde så ont, men vill man vara fin får man lida pin antar jag. Hehe


Kommentarer

Åh, men Frida, jag förstår att det inte var något negativt (fastän jag är sämst på att ta alla sorters kritik egentligen). Men saken är den att jag har ingen fotomotivation typ... Jag går upp sex varje dag, kommer hem sex varje dag. Vi har inte fått upp några lampor här hemma utan har de underbara lysrören i köket, lysröret i badrumsskåpet, och två stycken bordslampor i de andra köken. Så när jag kommer hem är det mörkt... Och det blir så himla dåliga bilder när man inte har någon ljuskälla ): Vi har köpt 3 lampor till, men alla kontakter är fel så vi måste köpa nya sladdar och kopplingar och ibland känner jag att jag tar på mig det och lägger det på mitt bord fastän jag inte vet vad det är för sladdar som krävs och allt sånt. Nu har min pappa dock varit här och tagit kort på alla uttag och ska köpa sladdar, men han är långsam. Min pojkvän säger det minst en gång i veckan att han tycker det är tråkigt att jag knappt har rört kameran sedan vi blev ihop. Men du vet, jag är fortfarande nykär, vi umgås en massa. Sedan så har jag ju lite psykiska problem just nu... Ja, det finns många skäl till att jag inte fotar så mycket. Men jag vill komma igång och ska försöka! Jag har lovat jättelänge, men ska verkligen försöka i helgen när det är lite dagsljus i lägenheten (:

2012-01-17 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback