En måndagsfrukost

\\      DATE: 2012-08-13  ♥  TIME: 11:23:08    -   KOMMENTERA      //




Hör och häpna, i morse vaknade jag klockan nio med första alarmet på väckarklockan. Jag brukar annars vara riktigt duktig på att snooza, så pass duktig att jag förmodligen vunnit OS-guld om det hade varit en gren i de Olympiska Spelen. 
 
När jag smält chocken över mitt tidiga vaknande gick jag upp och gjorde i ordning en riktigt god frukost. En banan- och blåbärssmoothie, hembakat bröd med ost och paprika och en tallrik med flingor och mjölk. Medan jag smarrade på min frukost fortsatte jag på boken "Dyngkåt och hur Helig som helst" av Mia Skäringer. Bra början på en förhoppningsvis lika bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback