Ready to gooooo

\\      DATE: 2011-09-14  ♥  TIME: 23:28:28    -   KOMMENTERA      //
Väskorna är packade och klara. Nja, nästan i alla fall. Men det sista packar jag i i morgonbitti. Ska duscha och sen försöka sova. Till min lycka blåser det inte längre lika mycket. Hoppas det lugnar till sig så att det blir en lugn o fin båttur imorgon.

Jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga framöver, men ska i alla fall blogga lite på tåget imorgon. Vet som sagt inte om vandrarhemmet vi hamnar på kommer att ha internet eller om vår eventuella lägenhet kommer att ha det. Men ska försöka att uppdatera så mycket jag kan, både för er skull men även för mig själv. Kul att titta tillbaka på i framtiden och se hur jag hade det.

Nu ska jag stänga av datorn och packa ner den i väskan. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback