Fredag fredag

\\      DATE: 2011-10-07  ♥  TIME: 23:49:41    -   KOMMENTERA      //

 

Egentligen skulle jag ha bloggat tidigare ikväll, men min syster ringde upp mig på skype och sen var jag tvungen att möta Maria.

Soo here we gooo.

 

Vad har jag gjort idag? Typ ingenting... Har varit iväg och lämnat in mina papper så att jag kan få lön som norsk undersköterska och sen gick en liten sväng på stan. Finns så mycket fint att köpa nu, men känns så drygt att köpa en massa när det är billigare i Sverige.

Anyway, på vägen "hem" från stan gick jag införbi en mataffär och skulle handla lite. Träffade på en gotlänning i kassan. Kul det!

 

Ikväll har jag varit ensam då de andra brudarna har jobbat. Fixade lite god mat (bilden ovan ↑) och såg på Robinson. När jag och Maria kom hem efter jag mött henne på jobbet åt vi lite glass och drack en te. Så nu är jag mätt i magen och ska aldeles snart gå och lägga mig.

 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback