5 oktober 2011

\\      DATE: 2011-10-05  ♥  TIME: 22:59:10    -   KOMMENTERA      //

 

I det där soffhörnet tillbringade jag min förmiddag och någon timme efter lunch. Åt lite smarrig frukost medan jag såg på Svenska Hollywoodfruar, Partaj och Sjukhuset. Helt okej början på dagen!

 

Ikväll har jag jobbat. Gick väll sådär... Men det är bara att bita ihop och fortsätta. Någon gång borde man väll lära sig rutinerna och hur varje person funkar. Ska jobba ett kvällspass imorrn igen så snart borde jag kunna kvällsrutinerna i alla fall. Tycker dock att rutinerna de har på kvällen är så luddiga. Mat vid fem och sen mat vid åtta igen.. Lite förvirrad går jag runt där. Haha, men nu är man i Norge så det är bara att lära sig hur man äter i Norge!

 

Nu ska jag fylla i ett papper så att jag kan få lön som undersköterska och brottas lite med våran mupp till tvättmaskin.

Och idag fick jag mitt skattekort så nu har jag ett elva siffror långt norskt personnummer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback