Mitt i natten

\\      DATE: 2011-11-02  ♥  TIME: 00:11:16    -   KOMMENTERA      //
Hej på er snyggingar!
Har precis satt mig tillrätta med datorn i knät i min säng. Lyssnar på musik och varvar ner efter kvällens jobb. Jobbade mellan 14:50-22:00, och vi var två personal på 14st istället för tre. Men jag tyckte att det gick bra för oss ändå.

Imorgon är jag ledig och det ska bli ganska skönt då jag har jobbat fyra dagar i rad nu. Hoppas på fint väder så jag kan gå en liten promenix då de andra ska jobba. Men jag ska iallafall börja dagen med att sova massa. Har inte sovit så bra de senaste nätterna... Vet inte vad det kan bero på.

Nu ska jag fortsätta med att lyssa på musik och även plöja igenom alla inlägg på bloglovin. Blir tyvärr ett inlägg utan bilder, men jag orkar inte fixa en bild bara för att. Tänkte ta lite kort imorgon.
God natt!

Kommentarer

Åh, tack fina du för din kommentar ❤ Stor kram!

2011-11-02 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback