Money, money

\\      DATE: 2011-01-16  ♥  TIME: 22:05:03    -   KOMMENTERA      //
Idag var jag inne och såg på Postkodslotteriets GrannYra med Emma och Erica Olle, Andreas och Minnah sjöng lite också. En lotteriägare vann cirkus 36 miljoner, de hade man ju inte tackat nej till? Hihi

Till något annat som också är kul, Solsidan! Askul!! Så nu vet ni vart ni kommer att hitta mig varje söndag klockan åtta. Fram för tv:n såklart!
Nu skall jag krypa ner i min säng, läsa lite och sen sova. Hörs imorgon!

Kommentarer

sv; åh, tack så mycket: )

2011-01-17 16:34:59

sv; ja, jag måste också börja träna överkroppen lite mer men tycker spinning är så kul ^^ Får sån kick när man orkar igenom hela timen :)



Wow, inte dålig summa att vinna i Postkodslotteriet!

2011-01-18 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback