Bakat peppisar

\\      DATE: 2011-12-04  ♥  TIME: 20:54:16    -   KOMMENTERA      //

 

Hej hopp!

Idag var det dags för en av mina traditioner jag gillar mest runt jul; Pepparkaksbaket!

Mormor och morfar kom hit runt halv tio med degarna och sen var det fullt upp med bak fram till lunch, och även efter. Men då bakades det gorån. Kusinerna som deltar varje år var självklart här i år också.

 

Nu är jag helt slut, fick jobba dubbelpass igår och sen var det upp tidigt i morse (för mig iallafall). Mätt är jag också, massa deg och annat gott i magen. Haha!

 

Jag hoppas att ni har haft en trevlig andra advent


Kommentarer

Det ser supermysigt ut. Hoppas de blev goda! :)

2011-12-06 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback