Instagram

\\      DATE: 2011-04-19  ♥  TIME: 23:52:44    -   KOMMENTERA      //

 

Två bilder ifrån min lille iPhone Tagna/redigerade av Instagram, en app som finns att ladda ner till iPhones.

{ Vill du följa mig heter jag Fialiia på instagram } Jag gillar den appen, en av mina favoriter. Bilderna blir riktigt fina efter en omgång av instagram, plus att det finns många olika sorters redigeringar att välja på. Dock håller jag mig till en, men det är en smaksak vilken man gillar!

Många av mina bilder publiceras också på min twitter, så även om du inte har en iPhone kan du se mina bilder där!

Nu tänkte jag sova. God natt!


Kommentarer

sv - haha okej :)



älskar den iphone appen, men heter det inte instagram istället för instangram? eller så kanske jag har fel.. :p

2011-04-20 15:09:39

Himlans vad jag saknar min iphone. Älskar nya designen btw (:

2011-04-20 17:39:07

svar:

aw tack så mycket för gratulationen! <3

2011-04-21 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback