För små, för unga

\\      DATE: 2010-09-26  ♥  TIME: 15:14:47    -   KOMMENTERA      //
Helloooo!
Igår kväll hade mitt gång krogen premiär (tillsammans som gäng) eftersom att alla nu har fyllt 18. Vi började kväll med mat och tårta hemma hos Erica. När vi hade fått i oss maten satte vi igång musiken och förfestde gärnet. Galet kul hade i alla fall jag! :)

Vi tjugo över nio hämtade taxin oss och körde ner oss till Stora torget. Sen kom vi inte in någonstans eftersom att alla hade en åldersgräns på minst 20 år. Så vi vandrade runt i nästan hela innerstan utan lycka att få komma in någonstans. INTE OKEJ!

Jag kom hem vid tre i natt, tack vare Emma och hennes syster som snällt skjutsade hem mig. That's all, ehh nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback