S ö n d a g

\\      DATE: 2010-10-17  ♥  TIME: 12:46:42    -   KOMMENTERA      //


God morgon eller god dag!
Klockan är ju snart ett, så det är egentligen god dag, haha strunt samma. ;)

Idag skall jag tillbringa dagen ihop med mina fina mattebok. Har första provet i Matematik C imorgon som jag är ganska nervös inför! Så det är nog bäst att lämna datorn och plugga gärnet.

Vad skall ni göra idag? Det är jätte fint väder ute, så jag skall försöka att klämma in en liten promenad innan det blir mörkt. :)

Kommentarer

Sv; jag vet inte riktigt hur det gick, men de hörde inte av sig efter att jag sagt att jag inte ville skriva kontrakt förrän jag hade träffat dem. De verkade lite skumma ;P

2010-10-17 12:54:40

Sv; ja precis. men jag funderar på att åka iväg ändå, nånstans. är lite trött på min hemstad och alla som bor här ;P

2010-10-17 16:05:21

sv; nej det tycker jag inte! Jag gillar din design :D

2010-10-17 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback