this day

\\      DATE: 2010-06-06  ♥  TIME: 19:27:50    -   KOMMENTERA      //
Heej hopp!
Idag har jag övningkört i massor, aa en hel del i alla fall! Det gick bra. Vi var först och lämnade av Malin i Dalhem där hon skulle spela match sen körde jag och mamma hem till mormor och morfar där vi fick fika. Sen drog vi tillbaka till Dalhem där Malin spelade sin match. De vann med 5-0, AS BRA! :D

Sen fick jag köra hem igen. Great. Sen jag kom hem har jag hjälpt mamma med att montera ihop hennes utemöbel som hon fick i morsdagspresent. När vi var klara hamnade jag här.

Vädret idag har varit jätte skönt! Dock har det blåst lite men det är ju skönt i värmen. Men nu måste jag börja med maten... Ajja, det är ändå inget som skall stekas, kokas eller grillas, Allt är klart! ;) Mohahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback