10.35

\\      DATE: 2010-07-01  ♥  TIME: 10:35:48    -   KOMMENTERA      //

God dagens! :)

Idag har solen tagit ledigt och gömt sig bakom molnen. Trist, men jag har ändå inte tid till att vara ute så det är lugnt.

 

Idag skall jag jobba, 13.30-21.15. Imorgon jobbar jag 7.30-12.30 sen är jag ledig i fyra dagar! :) Vad jag skall hitta på då är inte helt bestämt, det hänger lite på vädret. Helgen skall jag i alla fall tillbringa med min syster eftersom att vi är ensamma hemma.

 

Men nu skall jag göra någon nytta innan pappa kör mig till bussen i Tingstäde. Ha en bra dag! :)


I natt drömde jag att jag blev skjuten av en pil. Jag fick den i ryggen och sen blödde jag en hel del och efter en lååång stund var jag på stan och köpte skor?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback