Gratis bloggdesign

\\      DATE: 2010-08-26  ♥  TIME: 20:32:09    -   KOMMENTERA      //

Ja, det är faktiskt sant. Jag erbjuder mig att fixa din bloggdesign helt gratis.
Varför? Ja, för att jag tycker att det är roligt och för att bli bättre. Dock har jag en del krav/regler.

• Länken till min blogg får inte tas blogg. (jag kommer att placera den någonstans i designen.) VIKTIGT!
• Jag vill att du skall vara en motiverad bloggare, så att du inte slutar när jag har lagt ner massa arbete på en fin design.
• Beskriv gärna hur du vill att designen skall se ut, det blir lättare för mig.
• Jag gör helst inga avancerade designer (t.ex. så fixar jag inte om kategorierna)
• Jag använder helst och gärna dina egna bilder till designen.

Är du intresserad? Kommentera detta inlägg så tar jag kontakt med dig.

Kommentarer

JAG ÄR INTRESSERAD :)

2010-08-27 17:14:20

Jag är jättejätteintresserad! Får ingen ordning på gratisdesignerna jag provat att ladda ner från andra sidor, och desutom är din bloggdesign görsnygg!

2010-11-18 14:23:26

HEj,, Skulle du vilja hjälpa mig med min blogg?? Försökt att göra det sj men kan inte..



Kramar sofia

2010-12-28 21:59:18

Hejsan du har ingen lust att göra en ny design till min blogg ?

2011-05-15 15:33:03

Hej, Jag vill ha en gratis blogg design jag har sökt efter det länge nu i typ 2 månader!



Jag vill ha en liknande design som : Pamb.blogg.se



jag har en fotoblogg så eller det ska bli en fotoblogg, men nu är det en vanlig!



Färg:Grå/Svart/vit



Headern kan bara vara grå jag fixar headern. SNälla jag har sökt efter en design jätte länge nu!!



Min blogg heter : Ahlaams.blogg.se



Snälla? Vill gärna ha ett svar :)



2011-05-19 21:33:43

Jag behöver verkligen din hjälp!! Har du lust att göra en design åt mig?

mvh Siri

2011-06-08 15:40:55

Synd att du verkar ha slutat :)

2011-11-13 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback