.....

\\      DATE: 2009-09-12  ♥  TIME: 00:30:08    -   KOMMENTERA      //
Klockan är mitt i natten och jag är trött, trött trött. Skall stänga av datorn nu men kände för att skriva. Jag vet egentligen inte hur många de är som läser, men just nu skriver jag för att jag har lust.

Dagen idag var fylld med trafikkunskap, samtal till APU:n, skratt och massor av kramar. Jag slöt för dagen klockan 11.15 men var kvar i skolan tills 15.30. Ganska bra gjort va? Men vi pluggade, snackade och jag ringe till mitt praktikställe.

Angående apun, det kändes så bra, men nu är jag rädd. För er som inte vet så skall jag vara på C3 på lasarettet i fyra veckor. Det är kirurgavdelningen.. Men som jag brukar säga; Det löser sig. Jag längtar i alla fall till att få springa runt i sjukhuskläderna. Rebecca K skall vara på samma avdelning och Maria skall vara i närheten! WE LIKE!

Nu  skall jag sova. Imorgon skall jag plugga och förhoppningsvis övningsköra. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback