Funderingar

\\      DATE: 2015-06-23  ♥  TIME: 22:26:40    -   KOMMENTERA      //
Jag är en periodare. Mycket av det jag gör kommer och går i omgångar, som till exempel träningen. Även mina intressen går i perioder. Nu är jag helt inne på naturlig skönhet och en mer giftfri vardag. Det finns så mycket skit i ansiktskrämen, mascaran och den plastiga vattenflaskan. 
 
För några år sedan hade jag en liknande period, tvättade ansiktet med olivolja och gjorde eget torrschampoo. Nu är det dags att sluta med "periodandet" och fortsätta med naturliga och snälla produkter. 
 
Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Jag har bland annat funderingar på att bli vegeterian. Till en början är målet att äta vegetariskt fem dagar i veckan. Känns för drastiskt att sluta helt från en dag till en annan, utan jag känner att jag behöver ta det sakta men säkert för att det ska bli rätt. 
 
Som ni märker är det mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Men en sak är säker:
JAG TRIVS SÅ HIMLA BRA PÅ MITT JOBB! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback