Jag ska plugga!

\\      DATE: 2014-08-27  ♥  TIME: 22:04:37    -   KOMMENTERA      //
Oj, det var så länge sen jag skrev! Ungefär ett och ett halvt år sedan det hände något här i bloggen. Men jag tänkte att det skulle bli ändring på det nu. Har känt ett visst behov av att få skriva och så tänkte jag använda bloggen till att försöka väcka liv i kameralusten igen. Kameran ligger mest och samlar damm och dåligt samvete just nu. Ändring på det!
 
Men till något roligt; Jag ska börja plugga till sjuksköterksa! Är peppad, förväntansfull och galet nervös. Men det ska bli kul. Äntligen vet jag vad jag vill göra när jag blir stor! 

Kommentarer

Åhh så roligt att du ska börja skriva och fota igen! Vi måste prata nån kväll sen också, händer så mycket i livet!

Kram

2014-08-28 07:58:32

Kul! Du har valt världens bästa yrke!! Kör hårt!

2014-10-18 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback