Följ mig på...

\\      DATE: 2012-11-06  ♥  TIME: 23:26:46    -   KOMMENTERA      //
 
 
+ M I N      P I N T E R E S T +
 
Mina kära bloggläsare, jag tänkte tipsa er om min Pinterest.↑ Där samlar jag massor av bilder som inspirerar mig på ett eller annat sätt. Finns ju hur mycket som helst att hitta. Pyssellusten kommer verkligen igång och ikväll har jag hittat massor av bilder som peppar mig på att fota. Så skapa ett konto på sidan och samla på dig bilder som inspirerar dig till sådant du gillar. Låt mig gärna få veta vad du heter, så kan jag följa dig! 

Kommentarer

Vilken fantastisk blogg du har. Gillar den skarpt! Har du gjort designen helt själv? Imponerad! :-)

/SMILE- Bea

Svar: Tack så jättemycket Bea! Ja, det är jag som har gjort den :)
Frida Hellenberg

2012-11-10 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback