Sommar i P1

\\      DATE: 2012-06-27  ♥  TIME: 22:17:19    -   KOMMENTERA      //
Bilderna är från Sveriges Radio
 
Podcasts är något jag verkligen vill tycka om att lyssna på. Har laddat ner poddar från de populäraste personerna, men inte funnit någon jag helt fastnat för. Tills nu. Läste på Twitter att några tyckte att Anja Pärson hade pratat jättebra i sitt sommarprat. Efter lite sökande hittade jag klippet och laddade ner det till min telefon. Pluggade in hörlurarna och tryckte på play. I femtiofyra minuter satt jag och njöt i en solstol, försvann mig bort till Anjas värld. Hon pratade så ärligt och så fint om kärleken, sin skidåkning och livet.
 
Jag tycker att ni ska ladda ner och lyssna på Anjas sommarprat, men även David Hellenius och Gina Dirawi som jag lyssnade på i kväll. Klicka här för komma till Sommar i P1's sida, där kan ni bläddra runt lite och även hitta klipp från tidigare sommarpratare, ex Gina Dirawi som pratade förra året. Anja Pärson och David Hellenius är några av årets sommarpratare. Har ni problem med att hitta något klipp, säg till så hjälper jag er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback