Depp och te

\\      DATE: 2012-01-11  ♥  TIME: 22:53:19    -   KOMMENTERA      //

 

Lite deppig ikväll. Min fina telefon åkte in på lagning idag då högtalaren som man använder när man pratar i telefon la av. 3 till 4 veckor kommer det ta innan jag får tillbaka den. Men då hoppas jag att den är hel och att allt går på garantin när jag väl får tillbaka den.

 

Nu ska jag nog lägga mig i min säng och läsa en bok. Ska läsa boken som pappa fick i julklapp. Kan ni gissa vilken bok han fick? Haha visst var det "Jag är Zlatan" som gömde sig i min pappas julstrumpa likt många andras. Har aldrig sett pappa var så inne i en bok förut, så det måste ju vara ett tecken på att den är bra.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback