Ett hav mellan oss

\\      DATE: 2012-08-27  ♥  TIME: 20:48:00    -   KOMMENTERA      //








Jag fick sjukanmäla mig idag. Halsen gjorde mer ont i morse och rösten var inte mycket att heja med. Så jag fick gott stanna hemma idag. Dock var jag iväg en stund efter lunch för att krama hej då till en mycket fin vän som flyttar till Umeå imorgon för att plugga. Jag glädjs för deras skull, men samtidigt gråter mitt hjärta. Två av mina närmaste vänner har flyttat flera mil ifrån mig nu. Minst ett hav skiljer oss åt.
 
Men till något roligare. Jag har laddat ner testversionen av Lightroom 4. Har ännu inte riktigt blivit vän med programmet ännu, men vi håller på att lära känna varandra. Här kan du ladda ner testversionen av programmet.
Bilderna ovan är resultatet av kvällens jobb i programmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback