Sliten

\\      DATE: 2011-10-20  ♥  TIME: 22:50:51    -   KOMMENTERA      //


Hej på er!
Jag kom hem från jobbet för en stund sedan. Tänkte ta något att äta och sen krypa i säng och se några avsnitt av sjukhuset.

Vi har haft problem med vårt internet idag. Mellan elva och nio låg det nere, men till min lycka var det igång när jag kom hem. Längtar tills jag kommer över gränsen till Sverige så att jag kan använda min iPhone lite mer när jag är ute. Känner mig så handikappad utan 3G på telefonen. Visst kan jag sätta igång det här, men då väntar en fin räkning sen... Hehe.

Men något att äta var det. Vi hörs imorgon vänner och då är det FREDAG!! :)


Kommentarer

Tack snälla för dina fina ord.



Äntligen fredag säger jag bara, haha

2011-10-21 07:48:56

Ja det är bäst att du väntar tills du är över svenska gränsen, som sagt. ;) Jag gjorde misstaget att internetsurfa några timmar i Spanien.. blev lagom glad när räkningen kom! Kram

2011-10-21 11:26:03

SV: http://open.spotify.com/user/finlir/playlist/0neoHfeq4ChmTcMuhkNSNS <--- Detta är mina favoritlåtar i största allmänhet. Och denna [ http://open.spotify.com/user/finlir/playlist/6PfxibIwyAcFWsgIUxLUBr ] består av de flesta av mina lugna favoritlåtar =)

2011-10-21 13:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback