Sjukhuset

\\      DATE: 2011-10-19  ♥  TIME: 21:01:05    -   KOMMENTERA      //

Här hittade jag bilden

Idag har jag fördrivit någon timme genom att titta på Sjukhuset på TV3-play. ↑

Jag tycker att det är ett jätte bra program och det är intressant att följa. Som lite plus i kanten lär man sig ju lite saker samtidigt. Inte helt fel!

 

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har inte känt mig på topp heller... Sovit oroligt i natt osv.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska nog titta på ett avsnitt av sjukhuset. Seee uuu people!


Kommentarer

Ja, visst är det intressant? :) Fin blogg du har!

2011-10-19 22:23:04

Du har sån fin och välkomnande blogg.

2011-10-20 08:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback