Torsdagen den 12 maj

\\      DATE: 2011-05-13  ♥  TIME: 17:40:33    -   KOMMENTERA      //

Igår hade jag/vi sista delen på nationella i Engelska B. Först ut var det reading som gick sådär och sen var det listening. Listening var jätte svårt och det gick sämre än sämst. Skall bli intressant att se hur betyget påverkas av nationella proven..

 

Efter skolan följde jag med Josefine hem. Vi tog en promenix med hennes hund och handlade mat. Vid tio i två var jag vid tandläkaren på mitt sista gratisbesök. Där fick jag genomgå en rutinkoll på gaddarna och sen fick jag gå en tipspromenad med frågor som självklart handlade om tandvård.

 

När jag var klar där åkte jag hem till Josefine igen och somnade på hennes säng. Gött! Vid halv sex kom Maria och Emma hem till oss och så åkte vi och köpte kycklingspett på Joda. Resten av kvällen underhöll vi oss med "Med andra ord"-spelet och semifinalen i Eurovision.

 

Källa


Kommentarer

Hoppas det gick bra :)

2011-05-13 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback