Tisdag

\\      DATE: 2011-05-10  ♥  TIME: 11:40:49    -   KOMMENTERA      //
Nu är jag hemma igen. Har varit iväg och besiktat bilen som gick igenom utan några större problem. En lampa fram hade tydligen slutat att fungera, vilket kändes lite konstigt då vi kollade alla lampor igår. Men så kan det gå!

Jag tänkte att jag snart skulle gå och fixa något att äta, för att sedan åka in mot stan igen. Har hittat en ev. studentklänning som jag hoppas ännu finns kvar och måste prova. Börjar bli dags att försöka att hitta klänningen nu, känner mig bara mer och mer stressad över allt som har med studenten att göra. Desto mer jag får gjort, desto mindre stressad behöver jag vara över allt som har med studenten att göra.

Jag hoppas att ni får en trevlig dag och njuter av solen!
Själv skall jag "jobba" (praktik) i eftermiddag och ikväll. Men det skall bli kul! Ha det bra!

We<3it

Kommentarer

Hoppas du hittar en klänning :)

2011-05-10 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback