Sista pluggkvällen!!!

\\      DATE: 2011-05-25  ♥  TIME: 20:21:22    -   KOMMENTERA      //
Ikväll sitter jag och kämpar med mitt muntliga tal som jag skall hålla imorgon. Det är den sista delen i nationella Svenska B. Temat är tecken och signaler och jag tänkte prata om fördomar. Problemet är att jag ännu inte vet vad jag skall säga. Allt låter så fel och töntigt när jag pratar om det... Jag har i alla fall valt ut tre bilder som jag tänkte prata om. Men jag får kämpa vidare! (har inget val.. )

Angående rubriken så kom jag på idag att denna kväll är den sista kvällen som jag sitter och pluggar! Känns helt sjukt. Börjar inse att studenten ligger galet nära...!

Kommentarer

Skönt när det är över :)

2011-05-25 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback