Godmorrn!

\\      DATE: 2011-06-20  ♥  TIME: 11:13:46    -   KOMMENTERA      //
Godmorrn!
Har precis ätit lite frukost och skall snart börja fixa i ordning mig inför att åka in till ett möte på jobbet. Skall bland annat få deligering så att jag kan ge ut medicin i sommar. Jag hoppas även på att vi skall få fika, haha!

När mötet är slut skall jag ner till sjukhuset för att hälsa på min avdelning där jag hade praktik och även hälsa på Rebecca som har fått jobb där. Håller tummarna på att dom har en lugn dag så att jag inte kommer och stör dem mitt i allt arbete. Men har jag tur lyckas jag komma precis i fikat, så då har dom nog tid att prata lite.

Nu skall jag sätta lite fart här hemma så att jag blir klar i tid. Måste även ringa till pappa och fråga om jag kan få låna hans pärla, då min bil inte vill starta. Anyway, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback