ett, två, tre & fyra

\\      DATE: 2011-07-27  ♥  TIME: 22:30:39    -   KOMMENTERA      //
Har suttit  och pysslat lite i photoshop, tänkte att det skulle bli ett litet kollage. Fick syn på klockan och insåg att jag får fixa klart det någon annan dag istället. Ska jobba imorgon, så borde gå och lägga mig nu. Vill gärna vara pigg imorgon då jag dels ska jobba, men efter jobbet skall jag ha picknick med mina fina brudar. Håller tummar och tår på att det blir fint väder imorgon. Tycker att ni borde göra det samma!

Med tanke på fint väder, så var det skönt att vakna till att solen sken in genom mitt fönster i morse.
Packade ihop matsäck, och badkläder och drog till stranden. Badade, solade och åt lite av matsäcken. Riktigt skön dag!

Men nu ska jag gå och packa ihop lite saker inför imorgon. Ha det bra och sov så gott! :)

Kommentarer

Alltså jag tar alla mina bilder från olika tumblr-bloggar, men det bästa tipset är att söka på we heart it istället :) Sök på typ olika kändisar eller på Victoria's secret eller på bags eller shoes, hah ;)

2011-07-28 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback