Handboll och naglar

\\      DATE: 2011-01-18  ♥  TIME: 20:47:03    -   KOMMENTERA      //
God kväll!
Jag sitter i soffan och ser på handboll Sverige-Argentina. Just nu står det lika men siffran lär nog förändras ganska snart. Håller i alla fall tummarna för att Sverige vinner!

Jag har även hittat en japansk eller kinesik nail art tidning NAIL VENUS. Letade runt lite till och hittade en sida där dom lägger upp tidningen så kan man bläddra igenom den via internet. Skit bra tycker jag som har hittat en massa fint! {Länk}
Så nu skall jag kika vidare på den sidan samtidigt som jag tittar på handbollen. Hejrååå



Kommentarer

Gelén jag använder måste man fila bort! Tar ett tag men man slipper iaf bada fingrarna i 20 min i borttagningsmedel :P

2011-01-18 21:03:46

haha jo :P men man kan ta en grovre fil och kolla på tv medans bara, och när man närmar sig den vanliga tar man en "snällare" fil :) men man får in tekniken efter ett tag och då går det snabbare

2011-01-18 21:09:40

Ja, :) sjukt bra man kan välja hur långa passen ska vara och vad man vill träna :)

2011-01-18 21:22:33

Jag gör det bara om en nagel går av :) när jag får uväxt filar jag bara bort det som har lossnat lite, eller om jag vill ha nageln på ett helt annat sätt. Jag fixar ju naglarna hela tiden för att jag tycker det är kul så jag fixar mina kankse en gång i veckan? men om jag bara skulle göra det när jag fick utväxt så skulle det nog bara behövas var 2-3 vecka för mina växer ganska snabbt :)

2011-01-18 21:28:07

Jo, jag tycker det är kul så länge man inte måste! haha. Jag gjorde en del på vänner förut men då blev det lite " Ska vi ta en fika? Och så kan du ju fixa mina naglar" så det blev tjatigt i längden :) Så ett tipps är att fixa inte för ofta på vänner för då blir det inte lika roligt (tycker jag!)

2011-01-18 21:43:10

Jag kör faktist på en 50 lapp per "kund"! haha det blir lite som ett "självkostnadspris". För det blir ju mycket finare när man gör andras naglar så ibland vill man ju göra det :D

2011-01-18 21:48:00

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-18 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback