Lättnad

\\      DATE: 2011-02-07  ♥  TIME: 20:23:51    -   KOMMENTERA      //
Idag gjorde jag två maffiga prov i skolan, först ett i engelskan där vi skulle skriva en uppsats och sen ett  matte prov som jag missade förra veckan. Gick väll både bra och dåligt, men det är så skönt att ha blivit av med det, speciellt matten.

Nu ikväll har jag inte gjort något speciellt, mest suttit vid min dator och lekt lite med photoshop. Minns inte när jag hade photoshop uppe senast.. Ajja, nu skall jag se familjen annorlunda på fyran! Hejs svejs!


Kommentarer

sv; jaa, vi får hoppas att jag kommer igång igen snart :)

Nää, jag har twitter (martinajoness) men använder den inte. Jag är dock en liten tumblr nörd så skaffa gärna en sån för där uppdaterar jag flitigt :) Mina tumblr updates kommer även automatiskt till twitter så på ett litet sätt twittrar jag ;) haha.



Jag kommer på alla mina serier här: http://watchseries.eu/ och pretty little liars kommer ut i sverige varje tisdag (måndagar i usa). Kraam!

2011-02-07 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback