Torsdag

\\      DATE: 2011-12-22  ♥  TIME: 12:07:40    -   KOMMENTERA      //

 

Hej på er alla!

Kan inte förstå att det är julafton på lördag. Helt galet. Jag hoppas att julkänslorna kommer fram lite mer imorgon då vi ska klä granen och julpynta huset. Ser extra framemot att få klä granen, något speciellt med det.

 

Nu ska jag börja göra mig i ordning, blev visst lite jobb ikväll. De har även ringt ifrån ett ställe där jag sökt jobb, så ska dit på intervju på tisdag. Håll tummarna för mig!


Kommentarer

Sv: Knepet är att inte ta för mycket foundation på en gång utan borsta in det ordentligt och låta det smälta in, vill du täcka lite extra så gör det efter du låtit det blandas in i huden, annars kan det lätt se konstigt ut efter ett par timmar :)

2011-12-22 23:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback