Skall bestiga mitt eget berg ikväll

\\      DATE: 2011-04-06  ♥  TIME: 19:06:01    -   KOMMENTERA      //
Hej hopp! Allt bra med er?
Jag mår i alla fall super bra och skall snart ta tag i pluggberget jag har samlat på mig. Vill hinna klart med så mycket som möjligt innan jag drar till Stockholm över helgen. Jag skall upp dit med klassen på ett studiebesök på fredag och sedan skall jag och några kompisar stanna kvar tills på söndag. Kommer att bli mycker trevligt det.
Men nu är det back to work.

Här har ni en låt som ni kan få lyssna på så länge ↓


Här har ni länken till låten på Spotify

Kommentarer

Roligt :) Vad söt du är! Jag visste inte att du läste min blogg. Är så van vid att folk kommenterar så jag tror att jag känner igen alla mina läsare, men du var ny för mina ögon :'D Kram

2011-04-06 20:33:51

yeey :D jag minns knappt vilka appar som är med i inlägget dock... :O

2011-04-06 21:52:23

Hej hej,

haft en trevlig helg?



Tips:

» Var med i fototävling 2011:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-4.html#comment



» Följa varandra via blogl♥vin'?

2011-04-12 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback