Måndag

\\      DATE: 2011-04-04  ♥  TIME: 19:43:42    -   KOMMENTERA      //

Hej på er!

Jag sitter och lyssnar på lite musik just nu och skall alldeles strax ta tag i min debattartikel som skall vara klar om någon dag. Debattartikeln skall handla om kärlek, jag skall debattera om kärleken är bättre nu eller om den var bättre förr. Vad tycker ni? Var kärleken bättre förr, eller är den helt enkelt bättre nu? Har den förändrats? Tell me!

Klockan nio ikväll är det mitt favvoprogram på tv, En unge i minuten. Visst är det läskigt och lite skrämmande men det är ingenting som gör att jag blir avskräckt, barn skall jag ha ändå! Hihi


Kommentarer

tack så mycket, vad glad jag blir :):)

Jag har redan gjort ett sånt inlägg, men det var ett tag sedan så jag skulle nog kunna göra ett igen!:D

2011-04-04 22:15:04

Tack, vad söt du är! :-) Får se hur länge det varar bara.. man ska inte hoppas på för mycket med mig, haha :b

2011-04-05 09:28:29

- fin bild!

2011-04-05 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback