Neutrogena Spot Stress Control

\\      DATE: 2010-10-12  ♥  TIME: 20:27:52    -   KOMMENTERA      //

 

Jag håller just nu på och provar dessa produkter - Neutrogena Spot Stress Control.

Testar dem åt Buzzador (en sida där man kan bli medlem och få testa lite produkter gratis).

Man skall även låta sina bekanta prova produkterna och när allt detta är gjort skall man fylla i en recension och skicka in.

När jag har provat produkterna lite längre skall jag berätta vad jag tycker om dem! :)


Låter detta intressant? Skicka ett mail så kan jag bjuda in dig till Buzzador, annars är det bara att bli medlem på deras hemsida. Fördelen med att jag bjuder in dig är att du får lite startpoäng. :)


Kommentarer

Det var min första gång jag beställde därifrån. Frakten var inte dyr, eftersom det ligger inom europa så behöver man inte betala tull :) Frakten var ca 50 kronor, så det är inte dyrare än vad en frakt inom Sverige kan ligga på! :)

2010-10-12 22:56:44

Ja det är supermysigt :)

2010-10-13 07:06:48

Dem produkterna är skitbra verkligen!

2010-10-13 20:21:20

Jag hittar verkligen inte serien i någon butik. har den ens kommit ut än? sånafall vart kan jag få tag på dom ? :)

2010-10-31 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback