Fin tabbe

\\      DATE: 2010-11-28  ♥  TIME: 22:22:07    -   KOMMENTERA      //
Innan jag somnar måste jag bara få berätta om en liten tabbe som jag gjorde i onsdags.

Rebecca i min klass var en av luciakandidaterna och i onsdags var det sista chansen att kunna få rösta på henne som årets lucia. När vår lärare kom in till vår fösta lektion frågade vi henne om hon hade röstat på Rebecca. Det hade inte hon gjort så hon gav sin mobil till mig så att jag kunde rösta. Efter lite om och men hade jag lyckats skriva in texten som behövdes för att kunna rösta åt henne. Sen gav jag läraren sin mobil så att hon kunde knappa in numret och skicka, men då hade jag tydligen redan skickat smset. Då började vi skratta och undra vem som hade fått smset.

Men lite senare piper det till i min lärares mobil och då är det rektorn som skriver tillbaka något i stil (Jag har glömt bort vad han skrev...) med att han redan hade röstat. Opps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback