just like me

\\      DATE: 2010-05-22  ♥  TIME: 00:32:49    -   KOMMENTERA      //
22 maj och den första bondbrännan är fixad! Så himla snyggt! Ååå btw, mitt face är rätt så nice det med. Men det är så skönt att sommaren har kommit nu. Imorgon skall jag sola massor eftersom att det skall bli sämre väder ett tag nu. Bäst att passa på.

Det är så skönt att vara klar med matte nationella. Provet vi fick idag gick bra, kändes i alla fall bra. Har dock ett slarvfel men det kan jag leva med.

Lille Maria följde med mig hem efter skolan. Vi stekte en stund på studsmattan och hon fick lära sig att leva "frida-liv". Det var kul! Ikväll har vi sett på tv och film, samt att vi grillade god mat som vi åt ute.

Men nu orkar jag inte skriva mera. Upptäckte att mitt förra inlägg innehöll massor av stavfel, men det får ni tyvärr leva med. Men det är så det ska va, eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback