Dagens..

\\      DATE: 2010-05-16  ♥  TIME: 13:17:35    -   KOMMENTERA      //
God dagens!
Jag har egentligen inget vettigt att skriva. Så jag gör en lista i stället! :)

Dagens humör: Glad och trött
Dagens mående: Lite hostig men annars bra
Dagens borde:
PLugga arbetsmiljö och körkorts teori
Dagens frisyr: En slarvig knut
Dagens smink: Har inget smink
Dagens klädsel: Mjukiskläder
Dagens planer: Förutom att plugga finns det planer på att se bio. Robin Hood!
Dagens materiella vill ha: Massor av pengar så att jag kna köpa allt jag vill ha
Dagens fundering:
Blir det sol idag eller inte?
Dagens beroende:
Halstabletter
Dagens tråkigaste: Hm.. Det måste vara vädret, fast det är i och för sig skönt vara inomhus väder ;)
Dagens längtan: Sommarlovet
Dagens superlängtan: Körkortet! :)
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: Har inte lyssnat på någon musik ännu, så denna får bli tom tills jag hittar någon bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback