sthlm!!!!

\\      DATE: 2010-03-26  ♥  TIME: 15:35:59    -   KOMMENTERA      //
Hello! Just nu sitter jag på hotellet och vilar benen. Fint hotell, ligger precis lagom nära all shopping.

Båtresan gick bra, men jag sov nästan hela vägen. Sen båtbuss, satt mest och tänkte på framtiden o så. När vi kom fram till centralen gick vi och lämnade väskorna på hotellet. Fick lägga de i något random rum. Kändes inte OK eftersom att min data skulle lämnas kvar. Vi fick inte tillgång till vårt rum försen klockan två. Men vi fixade min dator på ett hemligt sätt och sen gick vi och åt mat. Jag hann även handla ett "gör ett armband"-set på panduro. Fixar bilder ikväll.

På Åhléns City har dom 100kr rabatt på Björn Axéns Wolumaster, så jag skall köpa en sådan har jag planerat.

Nej, nu skall jag dra ner på staden igen. Får hitta syskonen och se om de vill följa med. BYEE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback