god natt

\\      DATE: 2010-03-29  ♥  TIME: 21:10:50    -   KOMMENTERA      //
Hejhopp! Jag mår bra, men kroppen saknar ännu timmen som gick bort härrom kvällen. Men skall skriva klart här och sen gå och sova. Har sista praktikveckan nu, skönt. Men det kan bli ett sommarjobb där jag är nu, så de blir nog inte av med mig. Haha. Den här veckan skall jag vara bäst, jag skall bevisa för alla att jag kan sommarjobba där. Inte vara en elev, nej jag skall vara vikariepersonal. yeah!

Stockholmsresan var lyckad och rolig. Skall lägga upp lite bilder någon dag har jag tänkt. Lite saker fick jag med mig hem. Yes, en volume master, en klocka, tre tröjor, ett armband och ett pysselsätt där man får pyssla ihop ett armband. Även ett par vita tygskor hittade jag.

Nu är klockan över nio, så jag skall gå och sova så jag orkar gå upp tio i fem. Yeah! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback