Stjärnor

\\      DATE: 2010-06-14  ♥  TIME: 00:38:06    -   KOMMENTERA      //

Att sitta uppe vid datorn på nätterna är något jag gillar. Ofta är jag själv uppe, men ibland kommer det en liten katt och hälsar på. Men det är bara mysigt. När vi ändå talar om katten så kom den precis och bet mig i foten. Inte så värst mysigt dock..

När jag sitter vid datorn och pysslar med Photoshop får jag chans att släppa allt som händer omkring mig och fokusera på det jag skapar på skärmen. Med Photoshop finns det nästan inga gränser, allt kan skapas där. Jag gillar Photoshop väääldigt mycket, så avslappnande!  

Bilden ovan blev kvällens skapelse. Väldigt enkel, tog ca tio min att göra men jag tyckte att den blev väldigt bra för att ha tio minuters skapelsetid. Så ni får räkna med att det blir mer bilder från Photoshop framöver!

Jag är ledig imorgon så det är därför jag är uppe så sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback