måndagen

\\      DATE: 2010-06-28  ♥  TIME: 22:23:22    -   KOMMENTERA      //

God kväll!

Idag har jag jobbat (intro) 6:45-14:00. Jag och två andra fick ta varsin boende och gå ut och gå. Vi gick en lång promenad i det sköna varma vädret.

 

Efter jag slutat gick jag ner på stan där jag fyndade ett linne på Lindex för 29.90kr. Ett blått. Sen satte jag mig vid busstationen och läste teori. Tänkte läsa på bussen också men jag var så trött att jag somnade och sov hela vägen hem, haha.

Nu ikväll har jag inte gjort något speciellt, kört lite bil och sen gjort ett teoritest. Men nu skall jag hoppa i säng för att imorgon skall jag jobba igen och då är jag vikarieeeee! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback