Halkan

\\      DATE: 2010-06-09  ♥  TIME: 15:36:17    -   KOMMENTERA      //
Idag var det dags för Risk 2:an eller halkan som den också kallas. Jag och Rebecca hade bokat den så att vi fick göra den ihop. Det var faktiskt ganska roligt, men jag mådde väldigt illa ett tag. Haha, skulle aldrig ha ätit den där kokosbollen! Men så nu är jag klar med den och 1900kr gick det på. Lagom billigt!

När jag och Rebecca hade fått i oss lite mat gick vi och var med på arbetsmiljö-lektion med resten av klassen. Vi fick se en rolig liten film och sen fick jag reda på mitt betyg. Sen tog jag två bussen hem. Så nu tänkte jag skriva lite på min språkhistoria. Höres!

Bild ifrån wikipedia och denna bil körde vi idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback