nyår

\\      DATE: 2010-01-04  ♥  TIME: 01:28:00    -   KOMMENTERA      //












Jag firade nyår hemma hos Maria med glatt folk! Vi lagade mat, vilket tog ca 2 timmar. Men gott blev det med hemgjorda potatisklyftor, kyckling och någon sås. Till efterrätt blev det bär med vitchoklad i ung. MEGA GOTT! Sen gjorde vi några lekar, pratade och hade trevligt. Vid tolvslaget var vi nere vid hamnen, men vi gick hem igen efter en stund. Hemma hos Maria åt vi (jag, Maria & Rebecca) upp efterrätten och allt godis och chips. (nästan.. ) Vi pratade och hade väldans mys! Sen hoppa vi i säng och sov till tolv (i alla fall jag!).

Nästa dag åt vi en god frulle, spelade spel och tittade på tv. Sen fick jag och Rebecca skjuts till busstationen och tog bussen hem. Sen sov jag hela kvällen. Puss på det!


Kommentarer

sv: okej =) , min favorit är jeans =)

kramar!

2010-01-04 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback