"Snart har jag lärt mig att bromsa!"

\\      DATE: 2010-02-10  ♥  TIME: 22:02:51    -   KOMMENTERA      //
Ajjjooooaaajj, min kropp värker! Speciellt mina ben efter denna friluftsdsg på rävhagen. Klockan nio skulle vi vara där, och klockan nio var vi där. Jag och några gick ifrån öster till rävis(?!). Där fick vi börja med att åka skrillor i två timmar, kuligt. Snart har jag lärt mig att bromsa! Sen åt vi lunch och sen blev det skidor i ett muppspår. Efter skidåkningen fick jag skjuts till busstationen och tog två bussen hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen, och drack sedan upp min varma chocklad! 
 
MOBILBILDER, därav kvaliten..


Kolmodin såklart!


Yeah

P.S. Jag ramlade faktiskt inte en enda gång! GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback